tiistai 16. syyskuuta 2014

Hups

Kävipä hassusti niin, että blogini koki hiatuksen viime blogimerkinnän jälkeen. Syyksi perustelen sen, että pääsin heti sen jälkeen kesätöihin. Minun energiani meni oikeastaan töihin, työ oli niin fyysisesti raskasta. Viikonloput menivät siis lähinnä lepoon tai sukulaisten vierailuun. Kesä menikin äkkiä ja jatkoa en ikävä saanut työpaikaltani ja olen siis työtön. Tässä kuluneessa ajassa en ole hirveästi pukeutunut tai tavannut ihmisiä, joten ei ole hirveästi kuvasaldoa kesän aikana. Kesällä kuitenkin kokeilin hieman erilaista tyyliä yhdessä miitissä.


Päätin kuitenkin tämän jälkeen että ehkä kannattaa pysyä omilla mukavuusalueilla. :D Viime viikonloppuna olin lisäksi Traconissa, josta teen lähiaikoina varmaan postausta. :)

Ja koska hiatus tuli, nii en kerennyt tekemään tätä lupaamani postausta. Joten eiköhän siirretä päivämäärää edemmäs, jos tulisi lisäkysymyksiä! Eli esitä kysymyksesi viimeistään 10.10 ja olet mukana arvonnassa!

2 kommenttia:

  1. tuollainenkin tyyli sopii siulle tosi hyvin :3
    hitsi, miusta tuntuu, että olen aika varma että (melkein) kongreettisesti törmäsimme yhdessä vaiheessa portaissa (siinä sunnuntaina puolen päivän aikoihin taidekujalle menevissä 'kävely portaissa') mutten ole ihan varma :D...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mutta koen kuitenki söpöjen tyylien sopivan minulle paremmin. ^^ Sunnuntain kuvia julkaisin juuri, joten jos muistat vielä mitä minulla on päällä.. :D Harmi, oisit nykäissyt hihasta!

      Poista